Livrare și retururi

Metoda de livrare

Magazinul de puzzle We Love Puzzle va pune la dispozitie urmatoarea metoda de livrare:

 

Curier rapid, livrare în 24 ore (rata de livrare in 24h - 97% din expedieri). În anumite cazuri, în special în perioadele foarte aglomerate (Black Friday, Paște, perioada sărbătorilor de iarnă), termenul de livrare se poate prelungi până la 3 zile (pentru 3% din expedieri).

Taxa de livrare:

  • 15 lei pentru majoritatea produselor, în orice localitate din România, fără supra-taxă în funcție de distanță
  • gratuit, penrtu trimiteri ce depășesc valoarea de 150 lei
  • pentru produsele foarte voluminoase și grele (obiecte de mobilier, etc.) se poate percepe o taxă suplimentară de transport
  • dacă o comandă este impărțită la cererea clientului în mai multe subcomenzi, se va taxa livrarea fiecărei subcomenzi care nu depășește pragul valoric de 150 lei

Comenzile primite pana la ora 14:00 vor fi predate curierilor în aceeași zi LUCRĂTOARE și vor ajunge la destinație începând cu URMĂTOAREA ZI LUCRĂTOARE. În anumite cazuri, livrarea se poate face și sâmbăta (în funcție de destinație și produsul comandat), dar acest lucru necesită confirmare telefonică din partea noastră.

Comenzile plasate după ora 14:00 sau în timpul zilelor nelucrătoare (sâmbătă, duminică sau sărbători legale) vor fi predate curierilor în următoarea zi lucrătoare și vor ajunge la destinație începând cu a doua zi după predare.

Ne pare rău, nu putem livra comenzi la destinație în aceeași zi în care ați plasat comanda.

Livrări internaționale

Magazinul de puzzle We Love Puzzle livrează comenzi înafara României doar cu confirmare prealabilă. Toate comenzile cu adresă de livrare înafara Romțniei pot fi anulate fără acordul clientului.

 

Retururi

Pentru toate produsele comercializate pe site-ul nostru oferim drept de retur prelungit la 30 de zile, confom condițiilor de mai jos.

Potrivit articolului 9 alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2014, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere.

Așadar, clientii nostrii pot returna produsele cumparate, fara semne de uzura sau murdarie, in termen de 30 de zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, anuntand acest retur in prealabil, sub orice forma de comunicare (în scris, prin mail, telefonic, prin SMS, verbal, etc.). Puteti folosi modelul de formular prezentat mai jos, dar acesta nu este obligatoriu, datele cerute se pot trimite si sub alta redactare.

-----------------------------------------------------------------------------------

Catre SC Pink Monkey SRL,


Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse: ............

Comandate la data ............ / primite la data ............

Numele consumatorului ............

Adresa consumatorului ............

Data ............

Semnatura (numai in cazul notificarii pe hartie) ............

-----------------------------------------------------------------------------------

In urma retragerii, puteti opta pentru returnarea contravalorii produselor sau achizitionarea altor produse din magazinul nostru.

Costurile de returnare vor fi suportate de client, iar contravaloarea produselor va fi returnata acestuia in cel mai scurt timp posibil, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice (conform legislatiei in vigoare). Retururile se vor face la adresa agreată împreună de vânzător și cumpărător, în nici un caz la adrese care necesită deplasarea vânzătorului (ex.: oficiile Poștei Române sau alte puncte de livrare fixe). Rambursarea poate fi amanată până la data primirii coletului sau a trimiterii confirmării de expediere a coletului, doar dupa constatarea indeplinirii conditiilor de returnare (absenta petelor, mirosurilor, semne de uzura, etc. ).

In cazul in care produsul returnat prezinta urme de uzura, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor, valoarea returnata va fi diminuata in consecinta. Clientul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor."

Livrarea în străinătate

Magazinul nostru nu efectuează livrări în afara granițelor României.

Conciliere amiabilă

Daca aveti probleme legate de o comanda sau de un produs, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu d-ul. Razvan Matei, scriind la adresa conciliere@welovepuzzle.ro.

Produsul a fost adăugat în lista de dorințe!
Produsul a fost adăugat pentru comparare.
Consimțământ pentru cookie-uri